czwartek, 31 stycznia 2013

Ślub w kolorze fuksji

Przyznam się że do tej pory uważałam że fuksja i amarant to ten sam kolor :) ale dzięki jednej z czytelniczej zrozumiałam że jestem w błędzie, więc zaczęłam szperać i doszukiwać się czym tak na prawdę oba te kolory się różnią
zdaniem wikipedii:
"amarant - kolor różowoczerwony z odcieniem fioletu"
"fuksja - intensywny kolor różowy"

nie wiem jak wy ale ja nadal mam problem z ich odróżnieniem więc dzisiejsze inspiracje będą fuksjowo-amarantowe :)











źródło:www.stylemepretty.com,www.projectbride.com
www.weddingwire.com,www.google.com

1 komentarz:

  1. Witam:) Mam ostatnio 'fazę';) na kolor fuksji (yyy amarant?:/ ) i poszukując zdjęć stylizacji itp. z tym kolorem trafiłam na ten blog oraz profil na facebooku. Bardzo fajny blog i stronka na fb!

    OdpowiedzUsuń