środa, 3 lipca 2013

Świętujemy pierwszą rocznicę!!!

Pomysł stworzenia bloga o tematyce ślubnej chodził za mną z kilka lat, ale dopiero po własnym ślubie zdeterminowałam się i rok temu na blogu pojawił się pierwszy post.

Tak kochane... blog istnieje już równiutki rok a ja jestem z tego powodu niesamowicie dumna. To miejsce to moje oczko w głowie które stworzyłam i cieszy mnie niesamowicie że z dnia na dzień przybywa Was coraz więcej!!!

Wasze maile, zapytania, podziękowania dodają mi skrzydeł i napędzają do dalszego pisania postów, dziękuje że jesteście!!!



A teraz trochę statystyk z minionego roku...

łączna liczba wyświetleń: 165 593

od kwietnia/2013 blog wyświetlany jest miesięcznie ponad 30 000 razy

polubień na Facebooku: 182

liczba wyświetleń według kraju:
Polska                      142 578
Stany Zjednoczone    6 195
Wielka Brytania         5 187
Niemcy                     2 334
Irlandia                      686
Rosja                        663
Norwegia                   595
Francja                      544
Holandia                    433
Kanada                      350
i wiele innych: Włochy, Hiszpania, Łotwa, Tajwan, Zjednoczone Emiraty Arabskie


( nie wiem czy to dużo czy mało ale jak dla mnie jest to BARDZO DUŻO, uwielbiam obserwować jak z miesiąca na miesiąc słupki statystyk idą w górę i pokazują że odwiedzacie mnie coraz częściej!
Nie spodziewałam się tego i dziękuje! )


P.S. pozdrawiam dziewczyny z portalu wizaz.pl oraz forum.weselne-lodz.pl które liczną grupą codziennie odwiedzają mojego bloga ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz